Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

εδώ θα μείνω

...νομίσατε ότι έφυγα;
ΛΑΘΟΣ!!!!!!!!!
με τέτοια υποδοχή,τέτοια αποδοχή ,τέτοια αγάπη νομίζω ότι θα ήταν μέγα λάθος να εγκαταλείψω τα επάνω!Άσε που ερωτεύτηκα ,να μην τα ξαναλέμε ,την εκπάγλου κάλλους συμβία μου (πλέον).
Ανακοινώνω λοιπόν και επίσημα την μόνιμη παραμονή μου κοντά σας,αλλά μην φοβάστε,θα ξαναπώ ότι οι κακές φήμες που συνοδεύουν την περιοδική εμφάνιση εμού των αδελφών μου ,είναι απλά και μόνο φήμες,αγαπάμε τη φύση και δεν κόβουμε δέντρα,ούτε και κάνουμε τα όσα γελοία μας καταμαρτυρούν!Είμαστε πλάσματα της γης (που την έχετε ξεσκίσει παντιοτρόπως -εμείς όχι)
τρώμε ὀτι τρώτε ,ζούμε πιο πολύ τη νύχτα (όπως κι εσείς) και σας ανεχόμαστε πάνω απ ΄το κεφάλι μας όλο το χρόνο.Είμαστε σχεδόν ίδιοι,εσείς λίγο πιό άσχημοι(σας αφήνουμε να πιστεύετε το αντίθετο,είμαστε πιό προχωρημένοι σε θέματα δημοσίων σχέσεων)και φυσικά πιό έξυπνοι αφού για αιώνες τρώτε το παραμύθι!Και δεν φοβόμαστε περισσότερο από σας τους παππάδες!
Αυτά που είδα αυτές τις μέρες ήταν ο δεύτερος λόγος της απόφασής μου.Κατάλαβα ότι είστε ανίκανοι από μόνοι σας να διαχειριστείτε την τύχη του πλανήτη!Δέν είμαι βέβαια τόσο αφελής να πιστεύω ότι εγώ θα τον σώσω αλλά τουλάχιστον θα δώσω τη μάχη μου να σας ξυπνήσω μπας και γλιτώσουμε κάτι στο τέλος!!Και δε με νοιάζει για μένα  τόσο ,όσο για σας και τα παιδιά σας και για τον κόσμο σας που όσο σκατά κι αν τον έχετε κάνει ....είναι καταπληκτικά όμορφος!!!!!
Εσείς όμως "πανέξυπνοι"μόνο όταν χάσετε κάτι καταλαβαίνετε τι είχατε!
Αnyway
σήμερα είναι λέει που πέφτουν στα νερά και αγιάζονται ,και μόλις βγαίνουν τους φωνάζουν
Θεοφάνιδες και Θεοφάνιες!Εδώ μια Θεοφάνια..

   

10 σχόλια:

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Καλικανταράκο μου!!!
με αυτή την Θεοφανία...
ξαναγίνουμι Χριστιανός!!!
ΟΎΙ, ΟΎΙ ΜΑΝΟΎΛΑ 'ΜΟΥΟΥΟΥΟΥ...
Άμα είναι να φέρνεις τέτοιες θεοφανίες...να μείνεις ομορφούλη μ'... να μείνεις.

aKanonisti είπε...

Δεν κρύωσε ωρε χειμωνιάτικο με τόσο μικρό μαγιώ???

kostaslogh είπε...

Κύριε Ευάγγελε
Μουσουλμάνος μάλλον,βολεύει περισσότερο εμάς τους νυμφευμένους!
καλώς η κακώς θα μείνω αγαπητέ μου,
ευχαριστώ πάντως δια την αποδοχή σας,
επιφυλάσσομαι να ανταποδώσω καταλλήλως!

kostaslogh είπε...

Ακανόνιστη
σας βεβαιώ ότι η συγκεκριμένη δεν κρυώνει ποτέ,είναι παντός καιρού ,τόπου,πολιτικής και κοινωνικής συνθήκης,προτίμησης!!!
ΕΡΓΑΤΡΙΑ!!!-σύμβολο του σύγχρονου προλεταριάτου!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Χαχα..είσαι απίστευτο τριβόλι...
Από τη μια Βυζαντινές ψαλμωδίες κι' από την άλλη ...αμαρτίες
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

kostaslogh είπε...

Γλαροτάτη
προπονούμαι πυρετωδώς για να ενταχθώ πλήρως στην κοινωνία σας ,οι αμαρτίες....
σκεφτείτε ότι δίχως αυτές οι παππάδες θα ήταν άνεργοι και η κοινωνία άνοστη...κόλαση!

Ανώνυμος είπε...

Ρε κόψτε το δέντρο να γίνουν όλα κωλομπιθρόξυλο!
Όπως έλεγε κι ο Άσιμος
"Μόνο ένας σεισμός μας σώζει
φοβερός κατακλυσμός
μαϊντανός να γίνουν όλα
να χαθεί ο πολιτισμός"

(αυτή τη θεοφανούσα αστη να σωθεί)

kostaslogh είπε...

Αλέξανδρε
γαργαλιστική η πρότασή σας,λέτε να περάσω σε πιό δυναμικές ενέργειες;
τη θεοφανούσα σας υπόσχομαι ότι θα την υπερασπιστώ ψυχή τε και σώματι !

Αntidrasex είπε...

Είσαι ο καλικάτζαρος μου!

(και εδώ μωρή ακανόνιστη? πάντα δεύτερος φτάνω).

kostaslogh είπε...

αντιδραστικός στο σεξ;
ωωωωωωωωωωωω!! καλώς ήρθατε ,οι αντιδραστικοί γενικώς καλοδεχούμενοι,κάτι μου λέει δε ότι θα χρειαστώ σύντομα τις συμβουλές σας γύρω από φλέγοντα θέματα όπως η ρατσιστική αντιμετώπιση του ερωτισμού σε ορισμένες εκδοχές του ,όπως η πολιτική για παράδειγμα!