Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2009

ήρθααααααααααααααα!

...όχι δεν ήταν τυχαίο ,σίγουρα με περίμεναν!
μόλις κατέβηκα στη στάση ...τάδε του μετρό(όχι δεν βγαίνουμε απ ΄τους υπονόμους και διάφορες άλλες τρύπες όπως διαδίδουν τύποι κολλημένοι σε κάποια δήθεν παράδοση, και ούτε πριονίζουμε κανένα δέντρο για να μας πέσει η Γη στο κεφάλι!! έλεος πια μ΄αυτήν την ιστορία,καλικάτζαροι είμαστε όχι ούφο !)με άρπαξαν απ τις μασχάλες δυο τύποι και με σήκωσαν κυριολεκτικά.
Πρέπει να ήταν αστυνομικοί αλλά με περίεργη στολή:φορούσαν άσπρα μπουφάν που είχαν τυπωμένη μπροστά και πίσω τις δυό όψεις της ταυτότητάς τους!
-βρε καλώς τον, είπε ο πιό ψηλός,λέγε ποιός είσαι  και γιατί φοράς μάσκα.
-για το H1NI ,τόλμησα .
Όντως φορούσα μάσκα,είχε ακουστεί καιρό τώρα εκεί κάτω ότι εμφανίστηκε ένα τέρας στον απάνω κόσμο που το λένε Η1Ν1 και οι άνθρωποι φορούσαν μάσκες για να το τρομάζουν και να φεύγει!Έψαξα κι εγώ στη ντουλάπα, βρήκα την πιό τρομαχτική,αυτήν που γέννησε όλα τα σενάρια κατά καιρούς για βρυκόλακες καί λυκάνθρωπους, και την έβαλα καλού κακού.



-κάνουμε και χιούμορ;είπε ο άλλος ο κοντότερος τραβώντας την
Πάτησαν τα γέλια
-μάλλον δεν το χρειάζεσαι ....με τέτοια φάτσα!!! χαχαχαχαχαχα!!!
Σιχαίνομαι το με πόση ευκολία βαφτίζετε το διαφορετικό,άσχημο η γελοίο και το χλευάζετε !
Φαντάζεστε αλήθεια,υπερόπτες και άφρονες άνθρωποι,πώς φαίνεται το βάδισμά σας,(που δεν διαφέρει και πολύ από αυτό της κότας)στα μάτια ενός αιλουροειδούς;θα έσκαγε στα γέλια,αν είχε τη δικιά σας νοοτροπία!Δέν την έχει όμως.
-οπότε δεν τό ΄χεις κάνει,συνέχισε
-σας ορκίζομαι όχι !!!απάντησα,τίποτα δεν πρόλαβα να κάνω!
 -κανένα πρόβλημα ,είπε ο ψηλός ,θα σε πάμε εμείς.
Οτι θα έχω και συνοδεία για να κάνω τα χουνέρια μου δεν το είχα φανταστεί!
Άλλο είχαν στο νού τους όμως.
Με πήγαν σε ένα μεγάλο κτίριο εκεί  κοντά ,Νοσοκομείο έγραφε απ έξω,είχε και ένα σταυρό στον τοίχο,νόμισα ότι ήταν εκκλησία και μου κόπηκαν τα ήπατα!Ξέρετε ,το μόνο πράγμα που φοβάμαι στον κόσμο σας είναι οι παππάδες.
Με πήγαν σε ένα δωμάτιο και με κάθισαν σε ένα κρεβάτι.
-Εδώ περίμενε ,είπε ο ψηλός και έφυγαν.
Περίμενα ένα λεπτό μέχρι να απομακρυνθούν και σηκώθηκα να τρέξω στην έξοδο...
....και τότε την είδα,να στέκεται στην πόρτα....


...μια θεά ,αίμα δικό μας !!!
Άκουσα το μέσα μου να ουρλιάζει σαν λύκος στην πανσέληνο "σε ποιαν έκσταση απάνω,σε χορό μαγικό,μπορεί ένα τέτοιο πλάσμα να γεννήθηκε"(παλιό παραδοσιακό μας που νομίζω ότι διέρρευσε κι εδώ).
Κοιταχτήκαμε ,με πλησίασε σαν υπνωτισμένη,ένιωσε κι αυτή ανάλογα,τραβάει το αίμα βλέπεις!
Ἐνιωσα την καυτή ανάσα της στο αυτί μου.
-Ποιός  είσαι παίδαρε;
- ο Καλικάτζαρος ,νομίζω ότι είπα ενώ η ουρά μου έψαχνε απεγωσμένα δρόμο προς τη δική της.
-και ήρθαν κι άλλοι μαζί σου; συνέχισε κολλημένη πάνω μου
-πάρα πολλοί,απάντησα,εκατομμύρια ίσως...
Την έπιασε αμόκ,άρχισα να ανησυχώ.
-Κλείσε τα μάτια,μου λέει,θα σε εμβολιάσω!
Αυτή τη στάση πρώτη φορά την άκουγα αλλά η ανθρώπινη φαντασία δεν έπαψε ποτέ να με εκπλήσσει.
Έκλεισα τα μάτια,με φίλησε παθιασμένα ενώ η ουρά μου μαστίγωνε αλύπητα τον τοίχο πίσω μου!
Τα ξανάνοιξα ουρλιάζοντας απ τον πόνο!Είδα στο αριστερό μου μπράτσο καρφωμένη μια σύριγγα  σαν τρόμπα ποδηλάτου κι εκείνη να την κρατάει με το δεξί της.
-- με σκοτώνεις!!!φώναξα
-πές μου κι άλλα πρόστυχεεεε, μούγγρισε...
Το τι επακολούθησε μπορεί να περιγραφεί μόνο στη γλώσσα σας που ομολογώ δεν κατέχω επαρκώς.
Φίλοι μου(επιτρέψτε μου να σας αποκαλώ έτσι)την πάτησα!!!!
ΕΙΜΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ!!!!!
Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να πάρω κι εγώ το δρόμο της αποστασίας,δρόμο που άνοιξε πρώτος πρίν αρκετά χρόνια ένας δικός μας,της ευγενούς φυλής των κατσικοπόδαρων



 ο Μητσοκάτζαρος
κι εγκαταστάθηκε μόνιμα στον επάνω κόσμο,όχι βέβαια επειδή ερωτεύτηκε,άλλοι ήταν οι λόγοι.
Είδε κι έπαθε μέχρι να συνηθίσει τα ρούχα,μάλλον ακόμα δεν τα συνήθισε ,γιαυτό τινάζει τον ώμο του συχνά -πυκνά!
Τον ακολούθησαν κι άλλοι σταδιακά  κι έτσι δημιουργήθηκε η "φυλή των αποστατών" πρώτης ,δεύτερης και τρίτης πια γενιάς,μέλη της οποίας βλέπετε εκεί στα δεξιά.
Εγώ έχω αναλάβει ήδη την αποστολή να μαζέψω όλα τα αδέρφια να τα σώσει η Μαριλίζα μου,οπότε  μη φοβάστε,χουνέρια γιόκ για φέτος.
Καλώς σας ήβρα φίλοι μου!



20 σχόλια:

kikop80 είπε...

Τι έχετε εγκαίνια????
Κάνω ποδαρικό!!!
Είμαι καλορίζικος μη φοβάσαιιι!!!
Καλά μαγαρίσματα καλικάτζαρε!!!
:-))

aKanonisti είπε...

Είσαι ανώμαλος!!!!!!!!!'
Τέλος!!!!!!!!!!

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

mahler76 είπε...

είσαι τόσο ανώμαλος που θα μπορούσες να είσαι αρχιτέκτονας.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Έχεις μεγάλη πλάκα,πάντα έτσι καλώς ήρθες..

kostaslogh είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
kostaslogh είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
kostaslogh είπε...

kikop80
βρε καλώς τον
εσύ δεν είσαι που άνοιξες μαγαζί με κείνον τον αχαίρευτο τον kostaslogh;
καλός μάγειρας μου φαίνεσαι ,με κανα κουραμπιέ κανα μπακλαβά θα στη χαρίσω!

kostaslogh είπε...

ακανόνιστη
ευχαριστώωωωωωωωωωωωωω!!
τι κομπλιμαν !!!
...μπας κι είσαι δικιά μας;

kostaslogh είπε...

mahler76
με συγκινείς,είσαι πολύ κύριος!
είμαι αρχιτέκτονας...
...στο είδος μου!

kostaslogh είπε...

ΦΟΥΛΗ
ώωωωωωωωωωωω!!!αγαπητή μου,
φιλόζωος υποθέτω,οπότε απολαμβάνετε πλήρη ασυλία επό μέρους μου,η φυλή μου ξέρετε είναι πιό κοντά στα ζώα παρά στους ανθρώπους.

manetarius είπε...

Επ! Να 'μαι κι εγώ!!!
'Εφερα τον μπακλαβά! :ΡΡΡ
Καλώς ήρθατε στον κόσμο της γρίπης! :D

ΑΝΤΩΝΗΣ Σ. είπε...

τι ερωτες και πρασιν αλογα, εγω θελω χουνερια! μη μας ξενερωνεις αδερφι!

ασ τη μαριλιζα να σωσει τους γιαλαντζι της δεξιας σου.. εσυ στασου στο 1.10, το 1.20, στο υψο-καντζαρο σου τελος παντων

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Απίστευτο...
στην παρέα κι' ένας καλικαντζαράκος
και τι ειδύλλιο...
:-)
Και ύστερα που θα αγιάσουν τα νερά δεν πιστεύω να εξαφανιστείς με τους άλλους -κατζάρους

Είσαι και φαγανούλης. Μύρισες κατσαρόλες κι' έτρεξες στου Γαργαντούα

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

kostaslogh είπε...

manetar..akius
σωστά;
με τον μπακλαβά έχετε κερδίσει μια θέση στην καλικατζαρδιά μου!!!
να μας ξανάρθετε ,ευπρόσδεκτη!

kostaslogh είπε...

τρελέ μου
η μαμά μου μου έλεγε πάντα να προσέχω τους τρελούς και τους παππάδες.
Αργότερα κατάλαβα ότι εννοούσε να αποφεύγω τους δεύτερους αλλά να μοιάσω στους πρώτους.
...κι εγώ την ακούω τη μαμά μου!

kostaslogh είπε...

Γλαρόφιλος δεσποσύνη
πως είναι δυνατόν να αφήσω τέτοιους οφθαλμούς για το σκοτάδι των υπογείων;
είπαμε ,θα αποστατήσω,συνηθίστε με!
Έχετε το νού σας,θα συμβούν ευχάριστα στον αγαπημένο μου Γαργαντούα.
φιλί καλικατζαρένιο!

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Καλώς τον, ότι χρειαζόταν αυτή η παρουσία.

kostaslogh είπε...

Κ.Υ.Π
ευχαριστώ για το καλωσόρισμα ,με την ευρύτητα της οπτικής σας γωνίας δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από σας.
Υποχρεούμαι να σας το ανταποδώσω!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Κάτζαρε εξαφανίστηκες ...δεν τ΄άγιασαν ακόμη τα νερά
KAΛH XΡONIAAAAAA!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

kostaslogh είπε...

Γλαροτάτη
ούτε και θα εξαφανιστώ
δεν με τρομάζουν οι αγιασμοί
μπροστά στις αιθέριες γλαροπτήσεις σας!
φιλί .....αμαρτωλό(?)