Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

μπάαααααααααααααιι!!

είπα κι εγώ να μείνω μια χρονιά μαζί σας μπας και σας συνηθίσω  αλλά....εσείς δεν παίζεστε !!
Χορτάτος ήρθα ,νηστικός φεύγω,τέτοια κατάντια δεν την περίμενα.Κατέληξα πολλές φορές να μαλώνω με τις γάτες στους σκουπιδοτενεκέδες για ένα ξερό υπόλοιπο κομμάτι πίτσας,παρέα με  εξαθλιωμένους μετανάστες! Το χειρότερο είναι που δε φαίνεται να σας ενοχλεί και τόσο η όλη κατάσταση κι αναρωτιέμαι αν είστε πράγματι απ αυτόν τον πλανήτη.Οι υποψίες μου ενισχύονται απ το γεγονός ότι επιμένετε να επιλέγετε εξωγήινους για να σας κυβερνούν.

Καί σαν να μην έφταναν αυτοί ,έρχεται λέει  στρατός ολόκληρος από δαύτους!!!
Σε τέτοια περίπτωση ,όπως καταλαβαίνετε "ψύλλιασε" το μέρος,καιρός να την κάνουμε,και όχι λόγω Θεοφανείων.
Απευθύνομαι σε σας καλοί μου φίλοι ,δεν μου πάει η καρδιά να σας αφήσω στο λάκο με τα φίδια:όσοι πιστοί λοιπόν ελάτε μαζί μου!Μην ακούτε τα χαζά για πριόνια και δουλειά ολοχρονίς .
Μπορεί να είναι λιγοστό το φως της μέρας αλλά όλα είναι θέμα συνήθειας.Ούτως η άλλως εσείς λατρεύετε τη νύχτα,τότε γίνονται όλα τα όμορφα.
..και μην ξεχνάτε ,στα υπόγεια είναι η θέα!( από στίχο αδεφού μας αυτό).

2 σχόλια:

kikop80 είπε...

Καλή χρονιά καλικατζαρούλη!
Ερχόμαστε ερχόμαστε!
Εδώ τα πράματα παραβρόμησαν!!!
Χάλια σου λέω, άστα!
Πάμε στα έγκατα να έχουμε και τσάμπα θέρμανση!!!!
:-D

kostaslogh είπε...

Kikop
με χαροποιεί ιδιαίτερα η απόφασή σας φίλτατε,οι γνώσεις σας περί την μαγειρική θα είναι ανεκτίμητο εφόδιο κατά την συγκατοίκησή μας στα υπό κάτω πάτριά μου!
Καλή χρονιά να έχετε.